Το KEK Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου
Ηρακλείου, διοργανώνει σεμινάριο με
θέμα Social Media Marketing, το οποίο απευθύνεται
σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, στελέχη
marketing, πωλήσεων, διαφημιστικών εταιριών,
υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων κλπ,
που αναζητούν να προωθήσουν τα προϊόντα
τους με μικρό κόστος αξιοποιώντας τη
δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Εκπαιδευτικοί στόχοι
Χρόνος Διεξαγωγής : 20 ώρες. Δευτέρα 13/10, Τετάρτη 15/10, Σάββατο 18/10, Δευτέρα 20/10 και Τετάρτη 22/10 από 17:00μ.μ έως 21:00μ.μ
Εισηγητής: Γιάννης Λιναρδάκης Απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του πανεπιστημίου Κρήτης εργαζόμενος ως προγραμματιστής έχει αναπτύξει αρκετά project και software, επίσης έχει ασχοληθεί με το κομμάτι του e-promotion και αυτή τη στιγμή εργάζεται ως τεχνικός υπεύθυνος στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.
Επικοινωνία: Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, τηλ/νο 2810-247035 & 302730 κ Λεονταράκης Κυριάκος email: leontarakis@katartisi.gr φαξ 2810-227189, info@katartisi.gr από τις 09:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Εκπαιδευτικοί στόχοι
- Να γνωρίσουν τους τρόπους προβολής στο Διαδίκτυο και πως μπορούν να αξιοποιήσουν τις διάφορες εναλλακτικές λύσεις για τις ανάγκες προώθησης των προϊόντων ή των δραστηριοτήτων τους.
- Να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις βασικότερες έννοιες & ορισμούς που χρησιμοποιούν οι ειδικοί.
- Να περιγράφουν τα βασικά στοιχεία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (τι είναι; ποια είναι; και πως λειτουργούν;)
- Να σχεδιάζουν τη δική τους διαφημιστική καμπάνια χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία.
- Να διακρίνουν τι θα πρέπει να
προσέξουν (πριν - μετά) την κατασκευή
της δικής τους σελίδας.
- Βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να τηρεί μια ιστοσελίδα για την εκμετάλλευση των social media. Αναφορά στις βασικές τεχνικές SEO.
- Facebook ads: Δημιουργία και προώθηση μιας Facebook page και σύνδεση της με την ιστοσελίδα σας. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας με στοχευόμενο κοινό και μέτρηση της αποτελεσματικότητας της. Θα χρησιμοποιηθεί το εργαλείο powereditor και pixel του facebook.
- Google Advertisement: Δημιουργία διαφήμισης Google με το εργαλείο Google adwords. Επεξήγηση των διαθέσιμων τύπων καμπάνιας, εύρεση των σωστών λέξεων κλειδιών και υπολογισμός του κατάλληλου κόστους ανά κλικ(CPC).
- Twitter: πως λειτουργεί και τι είναι τα hashtags.
- Google maps και Foursquare: Πως θα εμφανίσετε την επιχείρηση σας στο χάρτη του παγκόσμιου ιστού.
- Email Newsletter: Έναρξη καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Email Newsletter). Δημιουργία newsletter με εμπλουτισμένο περιεχόμενο html και σύνδεση της με την ιστοσελίδα σας.
- SMS Marketing. Τι να προσέξετε πριν αγοράσετε κάποια πακέτο μαζικών SMS και τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα εργαλείο SMS.
- Δραστηριότητες: Κάθε καταρτιζόμενος
θα έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει
την δική του διαφημιστική καμπάνια.
Χρόνος Διεξαγωγής : 20 ώρες. Δευτέρα 13/10, Τετάρτη 15/10, Σάββατο 18/10, Δευτέρα 20/10 και Τετάρτη 22/10 από 17:00μ.μ έως 21:00μ.μ
Εισηγητής: Γιάννης Λιναρδάκης Απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του πανεπιστημίου Κρήτης εργαζόμενος ως προγραμματιστής έχει αναπτύξει αρκετά project και software, επίσης έχει ασχοληθεί με το κομμάτι του e-promotion και αυτή τη στιγμή εργάζεται ως τεχνικός υπεύθυνος στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.
Επικοινωνία: Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, τηλ/νο 2810-247035 & 302730 κ Λεονταράκης Κυριάκος email: leontarakis@katartisi.gr φαξ 2810-227189, info@katartisi.gr από τις 09:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου