AK Therapies - Θεραπευτικό Μασάζ

Editors Picks

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Τα Phablet η νέα μόδα που κυριαρχεί στην Ευρώπη


Τα Phablet είναι πρόσφατο δημιούργημα της αγοράς και για αυτό θα βρείτε λίγα διαθέσιμα μοντέλα αυτή τη στιγμή. Παρόλα αυτά οι φήμες θέλουν ίσως ακόμα και πριν τα Χριστούγεννα να υπάρχουν στην αγορά αρκετά περισσότερα μοντέλα.

Phablet είναι οι συσκευές με οθόνη αφής η οποία έχει διαγώνιο 5 τουλάχιστον ίντσες. Αυτό το μέγεθος της οθόνης είναι αρκετά μεγάλο για να βρίσκεται σε ένα smartphone, ενώ ταυτόχρονα είναι αρκετά μικρό για να βρίσκεται σε κάποιο tablet. Η λέξη προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων Phone & Tablet, τονίζοντας ότι δεν είναι τίποτα από τα δύο, αλλά συνδυασμός και των δύο. Δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας αυτής είναι τα Samsung Galaxy Note, LG Optimu Vu αλλά και το Dell Streak, ενώ όσον αφορά τις πωλήσεις χωρίς να κάνουν θραύση τα πηγαίνουν αρκετά καλά. Η Samsung για παράδειγμα έχει ανακοινώσει πωλήσεις 1 εκατομμυρίου συσκευών του Galaxy Note τους πρώτους δύο μήνες της κυκλοφορίας του, ενώ ήδη έχει κυκλοφορήσει το Galaxy Note II.


Η λέξη “phablet” προέρχεται από το συνδυασμό του “phone” με το “tablet”, κοινώς είναι ένα τηλέφωνο που όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και σαν tablet. Ουσιαστικά τα phablets δεν είναι τίποτα περισσότερο από “πολύ μεγάλα” smartphones, συγκεκριμένα με οθόνες από 5 έως 6,9 ιντσών. Από τις 5 ίντσες και κάτω, έχουμε τα απλά smartphones, ενώ από τις 7 ίντσες και πάνω, πάμε στα tablets. Το ενδιάμεσο κομμάτι καλύπτεται αυτή τη στιγμή από συσκευές που είναι μεν αρκετά μικρές για να εμπίπτουν στην κατηγορία των κινητών τηλεφώνων, ωστόσο είναι και αρκετά μεγάλες για να μπορεί ο χρήστης να κάνει ό,τι θα έκανε άνετα με ένα tablet. Δηλαδή browsing, gaming, εργασίες γραφείου, παρουσιάσεις κ.λπ, χωρίς όμως να χάνουν τη χρηστικότητά τους και σαν τηλέφωνα.


Αν και μικρό μέρος από τα 980 εκατομμύρια smartphones που απεστάλησαν σε παγκόσμιο επίπεδο το 2013 ήταν phablets, ο αριθμός αυτός προβλέπεται από την Juniper Research να αυξηθεί κατά 600%, φθάνοντας τα 120 εκατομμύρια μέχρι το 2018. Οι περισσότεροι χρήστες κινητών τηλεφώνων επιλέγουν ένα smartphone όταν θέλουν μια εύκολη στη χρήση φορητή συσκευή που εκτός από τις λειτουργίες του τηλεφώνου επιτρέπει την περιήγηση στο Internet, προσφέροντας πρόσβαση στα μέσα ενημέρωσης και πληροφόρησης. Πολλοί επίσης επιλέγουν ένα tablet, όταν θέλουν πλουσιότερη εμπειρία θέασης που προσφέρει η μεγαλύτερη οθόνη.

Ο συνδυασμός της λειτουργικότητας και της φορητότητας του smartphone με το μεγαλύτερο μέγεθος της οθόνης ενός phablet θα μπορούσε ίσως να θεωρηθεί ως το καλύτερο και των δύο συσκευών, αλλά ίσως ακόμα και ένας συνδυασμός των χειρότερων. Θα δούμε πως θα πάνε τα πράγματα στο μέλλον, προς το παρόν το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να παρακολουθήσουμε τη συμπεριφορά των χρηστών, για να δούμε αν η χρήση των phablet είναι περισσότερο κοντά σε αυτή των smartphone ή των tablet, και ίσως το αποτέλεσμα μας εκπλήξει.



Ενώ τα phablets εξακολουθούν να είναι μια αναδυόμενη αγορά, και ο όγκος κυκλοφορίας τους είναι σχετικά χαμηλός, οι συσκευές της Samsung κατέχουν την πλειοψηφία της παγκόσμιας κίνησης phablet, με το μεγαλύτερο μέρος αυτής της κίνησης να προέρχεται από τις χώρες της Ασίας. Μελετώντας τους τύπους των εφαρμογών που χρησιμοποιούν συχνότερα οι χρήστες phablet, μπορούμε να δούμε ένα πραγματικά ξεχωριστό προφίλ που παρουσιάζουν.


Η κοινωνική δικτύωση είναι μακράν η κορυφαία κατηγορία, με 53,8% του συνόλου των εμφανίσεων, ξεπερνώντας κατά πολύ την αντίστοιχη χρήση από smartphones και tablets (27,2%).
Οι χρήστες phablet είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν νέα, ειδήσεις, αθλητικά και άλλες πληροφορίες, σε σχέση με τους χρήστες smartphones, ενώ υπολείπονται κατά πολύ των χρηστών tablet στη χρήση παιχνιδιών, μουσικής, βίντεο και multimedia.
Σε άλλους τομείς, δεν παρατηρήσθηκε σημαντική διαφορά.



Με λίγα λόγια, ενώ το προφίλ των χρηστών phablet είναι πιο κοντά με αυτό των χρηστών smartphone, δηλαδή περισσότερο κοινωνικοί, φαίνεται ότι πραγματικά πρόκειται για μια διαφορετική ομάδα με τις δικές της τάσεις, που οι χρήστες της μάλλον είναι ερωτευμένοι με το Facebook και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία χρησιμοποιούν με διπλάσια συχνότητα από τους χρήστες smartphone.

Είναι προφανές ότι τα phablet δεν αντικαθιστούν τα tablet, αφού η χρήση τους είναι πολύ διαφορετική. Είναι ξεκάθαρο ότι τα αποτελέσματα της έρευνας εγείρουν σοβαρά ερωτηματικά, αφού κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι η μείωση του ρυθμού ανάπτυξης των iPad ή της αγοράς tablet αν θέλετε, οφείλεται στην ανάπτυξη των phablet.

Οι χρήστες των phablet χρησιμοποιούν τις συσκευές τους περισσότερο για να αναζητήσουν τον προορισμό τους στο χάρτη, για διάβασμα Mail, για να γράψουν κάτι στο φίλο τους στο Facebook, για να στείλουν μια φωτογραφία, και γενικά για να είναι κοινωνικοί. Με τη μορφή που έχουν πάρει τα social media απ' όπου προσφέρονται οι περισσότερες κινητές διαφημίσεις (o μοναδικός λόγος που η Google αγόρασε το Android ήταν για να ελέγξει τη διαφήμιση στις φορητές συσκευές, και όχι να κάνει τον κόσμο μας καλύτερο), ίσως να έχει βάση η - μοναδική - άποψη που από καιρό έχω διατυπώσει (http://www.nextsmartphone.gr/showthread.php?t=2757) για τους λόγους της εμφάνισης των phablet, και σας παρακαλώ να διαβάσετε ξανά. Συνεχίζετε να πιστεύετε ότι τα phablet απευθύνονται σε επαγγελματίες;

Το δίκτυο της Opera Mediaworks καλύπτει 64 δισεκατομμύρια συνεδρίες μηνιαίως, από 500 εκατομμύρια χρήστες, και 14.000 σελίδες και εφαρμογές σε όλο τον κόσμο.



Επιμέλεια
Βαδράτσικας Χρήστος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου