AK Therapies - Θεραπευτικό Μασάζ

Editors Picks

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Το τελευταίο επιχειρηματικό μοντέλο των κοινωνικών δικτύων είναι τα τέλη ασφαλείας

By on 10:11 π.μ.

 



Τα κοινωνικά δίκτυα αντιμετώπιζαν πολλά χρόνια πρόβλημα με ανεπιθύμητη αλληλογραφία, απάτες, πλαστοπροσωπίες και υποκλοπές. Μέσα στην τελευταία εβδομάδα δύο από αυτά παρουσίασαν νέο σχέδιο για το πως να το διαχειριστούν, μεταφέροντας το κόστος στους χρήστες.

Η πρώτη κίνηση συνέβη από το Twitter, το οποίο μετέτρεψε την υπηρεσία ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA) η οποία βασίζεται σε SMS, σε υπηρεσία επί πληρωμή την περασμένη εβδομάδα.

Μετά τις 20 Μαρτίου οι χρήστες θα πρέπει είτε να μεταβούν στην υπηρεσία ελέγχου ταυτότητας παραγόντων η οποία θα προκύπτει μέσω της εφαρμογής, όπου θα πληρώνουν 8 έως 11 δολάρια το μήνα, είτε να απενεργοποιήσουν τη βασική υπηρεσία ασφαλείας.

Αυτή η απόφαση είναι μέρος μιας μεγάλης προσπάθειας να παροτρύνουν τους χρήστες να γίνουν συνδρομητές του Twitter κατόπιν πληρωμής. Ο Elon Musk συμφώνησε σε αυτό μέσω μίας ανάρτησης στο Twitter, λέγοντας πως με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσουν οι φορείς να χρεώνουν το Twitter για ανεπιθύμητα SMS.

Λίγο αργότερα η Meta ανακοίνωσε τη δική της υπηρεσία ασφαλείας συνδρομής.

Η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για την υπηρεσία επαλήθευσης επί πληρωμή, παρόμοια με εκείνη του Twitter Blue, η οποία σχεδιάστηκε ώστε να βοηθήσει “ανερχόμενους δημιουργούς” να μεγαλώσουν το κοινό τους.

Εκτός από τον έλεγχο και τη βελτιωμένη ορατότητα, περιλαμβάνει “πρόσβαση σε αληθινό άνθρωπο” για την υποστήριξη των λογαριασμών, καθώς και την προληπτική παρακολούθηση λογαριασμών που παριστάνουν κάποιον άλλον ώστε να στοχοποιήσουν ανθρώπους που έχουν αυξανόμενο διαδικτυακό κοινό.

Από τη μία και οι δύο κινήσεις είναι κατανοητές.

Το Twitter εξακολουθεί να παρέχει δωρεάν υπηρεσία ταυτοποίησης δύο παραγόντων μέσω εφαρμογής η οποία είναι γενικά μία ασφαλέστερη επιλογή και παροτρύνει περισσότερους ανθρώπους προς αυτό, πράγμα πολύ θετικό.

Το νέο σχέδιο της Meta ακολουθεί μία κοινή στρατηγική για χρήστες του επαγγελματικού κλάδου: χρέωση επιπλέον ποσού σε επιχειρήσεις για χρήση άμεσης και πλήρους υποστήριξης.

Η εταιρεία προσπαθεί να λύσει ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα στην εξυπηρέτηση πελατών.

Όπως φαίνεται ξεκίνησε να βάζει περισσότερους πόρους στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τον περασμένο χρόνο, όταν χρήστες απευθύνονταν στη μαύρη αγορά προκειμένου να ανακτήσουν τους χακαρισμένους λογαριασμούς τους.

Γενικότερα, τα χρήματα είναι ένα ευρέως αποδεκτό μέσο να ασκείται πίεση από “κακούς ηθοποιούς” στο διαδίκτυο. Η τεράστια κλίμακα και η αορατότητα του διαδικτύου κάνει πολύ εύκολη τη δημιουργία πολλών λογαριασμών για δόλιους σκοπούς, ενώ παράλληλα καθιστούν δύσκολη την υποστήριξη του κάθε χρήστη ξεχωριστά, κάτι που είναι προφανές πως είναι πολύ δύσκολο να προσφέρεις δωρεάν μη-αυτοματοποιημένη υποστήριξη πελατών σε σχεδόν δύο δισεκατομμύρια χρήστες. Κάποιοι μικρότεροι κοινωνικοί χώροι στο διαδίκτυο όπως το  Metafilter και το WELL, χρησιμοποιούσαν συνδρομές ή εφάπαξ χρεώσεις για την καλύτερη ποιότητα στη εξυπηρέτηση πελατών.

Παράλληλα υπάρχει ένα σοβαρό μειονέκτημα.

Γύρω στα τρία τέταρτα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν την υπηρεσία ταυτοποίησης δύο παραγόντων του Twitter, χρησιμοποίησαν την υπηρεσία των SMS τον τελευταίο χρόνο. (Μόνο 2,6% των λογαριασμών έκαναν χρήση της υπηρεσίας.) Ενώ, εταιρείες όπως η Google εγκατέλειψαν σταδιακά την υπηρεσία ταυτοποίησης μέσω γραπτών μηνυμάτων, το Twitter προσπαθεί ταυτόχρονα να παρακινήσει ανθρώπους σε μία πιο ασφαλή επιλογή και να επωφεληθεί από αυτό, το οποίο αποτελεί έναν περίεργο συνδυασμό.

Η αλλαγή αυτή συμβαίνει βιαστικά σε ένα μικρό χρονικό διάστημα ενός μήνα, το οποίο μοιάζει να έχει οριστεί ώστε να παροτρύνει ανθρώπους να πληρώσουν για μία λιγότερο ασφαλή επιλογή, κατά την οποία το Twitter προωθεί μία πολυτελή υπηρεσία και όχι ένα απαρχαιωμένο σύστημα για το οποίο πρόκειται στην πραγματικότητα.

Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι πως πολλοί άνθρωποι θα απενεργοποιήσουν την ταυτοποίηση δύο παραγόντων (2FA) μαζικά, ιδιαίτερα όταν το προειδοποιητικό μήνυμα είναι φτιαγμένο ώστε να λέει στους χρήστες να αφαιρέσουν την ταυτοποίηση μέσω SMS εκτός αν πληρώσουν επιπλέον αντί να τους προτείνει μία διαφορετική μέθοδο.

Εντωμεταξύ το σχέδιο της Meta συνδυάζει πράγματα που βγάζουν νόημα ως ιδιαίτερες αναβαθμίσεις μαζί με άλλες που κανονικά κάθε καλό κοινωνικό δίκτυο θα έπρεπε να έχει ως βασικές προεπιλογές. Εγγεγραμμένοι λογαριασμοί που κινδυνεύουν ιδιαίτερα από πλαστοπροσωπία, (η λίστα αποτελείται από ακτιβιστές και δημόσιους υπαλλήλους και όχι μόνο από φιλόδοξους influencers), βελτιώνουν τις υπηρεσίες για όλους διότι διαβεβαιώνουν και καθησυχάζουν τους απλούς χρήστες πως οι άνθρωποι που ακολουθούν είναι όντως αυτοί που νομίζουν. Ακόμα και αν είναι αδύνατο να παρέχουν σε δισεκατομμύρια ανθρώπους αυτό το επίπεδο προσοχής, μεγάλοι και γρήγορα αναπτυσσόμενοι λογαριασμοί είναι ένα πολύ μικρότερο υποσύνολο των χρηστών, παρόλα αυτά το Facebook γενικά επωφελείται από την υποστήριξη χωρίς να απαιτεί χρέωση. Το σχέδιο σηματοδοτεί επίσης πως είναι μικρότερο το κίνητρο να βελτιωθεί η κακή εξυπηρέτηση πελατών για χρήστες χωρίς χρέωση των οποίων οι λογαριασμοί κλειδώνονται.

Πολλοί προσπαθούν να κάνουν ανθρώπους να πληρώσουν επιπλέον για παροχές που στο παρελθόν ήταν φθηνότερες ή και δωρεάν. Αλλά στα κοινωνικά δίκτυα υπάρχει ισορροπία μεταξύ των εσόδων από τους απλούς χρήστες και τη μεγάλη κλίμακα υγείας του οικοσυστήματος. Η ασφάλεια έχει έρθει σε δεύτερη μοίρα, η οποία είναι σημαντικό κομμάτι σε κάθε ψηφιακή υπηρεσία και βασική προϋπόθεση να παραμένουν συνδεδεμένοι οι χρήστες. Μιας και οι εταιρείες έχουν σφίξει τους κλοιούς, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ενταχθεί η μηνιαία χρέωση στο μέλλον.

 

Πηγή

https://www.csii.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου